Implementatie Consultant (Contact Centers) – Rotterdam

Introductie

Gaat jouw hart sneller kloppen van technische innovaties? Krijg je energie van het werken met klanten en ben je altijd op zoek naar verbetering? Wil jij graag onderdeel zijn van een ondernemend dynamisch team waar niemand een uitdaging uit de weg gaat? Dan is deze functie iets voor jou!

Ter uitbreiding van ons team zijn we op zoek naar een enthousiaste, nieuwsgierige collega met de nodige software kennis die zich wil vastbijten in onze contact center softwarepakketten.


Implementatie Consultant Contact Centers

Kantoorlocatie: Rotterdam (hybride werken)

32-40 uur per week


Als Implementatie Consultant ben jij verantwoordelijk voor het configureren, realiseren en in gebruik nemen van de contact center software bij onze klanten. Het doel is om de klant met de inzet van deze nieuwe software efficiënter en succesvoller te laten werken. Je fungeert als projectleider bij de implementatie en neemt een adviserende rol als het gaat om de functionaliteit van systemen.

Wij zoeken een zelfstandige, spontane collega met een commerciële antenne. Jij bent in staat goed te luisteren en mee te denken wat de klant nodig heeft. Naast zelfstandig kunnen werken ben je ook enorm resultaat gedreven, ook een echte teamplayer en je vindt het leuk om samen met je collega’s te werken aan professionalisering en het implementeren van nieuwe ideeën/processen.


Hoe ziet je dag eruit als Implementatie Consultant?

Goedgehumeurd begin je je dag met een goede bak koffie. Vervolgens assisteer je de Accountmanagers bij het uitbrengen van offertes wat betreft vragen over de functionele aspecten. Je hebt een kick-off met een klant en verteld wat je actiepunten zijn de komende week en welke informatie jij nodig hebt om dit te realiseren. Na de gezamenlijke lunch ben je druk met het configureren en implementeren van de tooling voor verschillende klanten. Aan het einde van de dag sluit je af met het beantwoorden van hulpvragen van bestaande klanten.


Wat bieden we jou?

• EUR 4000– 5000 bruto maandsalaris op basis van 40 uur

• Winstdeling

• 27 vakantiedagen

• De mogelijkheid om hybride te werken

• Pensioenregeling (50% eigen bijdragen) + weduwen en wezenpensioen (100% vergoed)

• Voldoende opleidings- en doorgroeimogelijkheden

• Flexibiliteit & vrijheid

• Werken binnen een hecht team met veel respect voor elkaar. Samen staan we sterk in het realiseren van ambities en doelen.

• Een gezellige lunchtafel met wisselend buffet én een goed gevulde koelkast.


Wat breng je mee?

• Je bent in het bezit van een afgeronde HBO-opleiding in de richting van Business IT & Management, Informatica, Bedrijfskunde of aanverwante studie, aangevuld met technische ervaring/kennis.

• Je brengt minimaal 2 jaar ervaring als consultant met het implementeren van CRM of ERP systemen.

• Competenties: Klantgericht, probleemoplossend vermogen, resultaatgericht, kwaliteitsgericht en je brengt uitstekende planning en organisatie skills.

• Je beheerst zowel de Nederlandse als Engelse taal in woord en geschrift.

Lees verder

ICT Support Medewerker – Badhoevedorp

Introductie

ICT Support Medewerker

Voor een dynamisch, groeiend, allround IT-bedrijf zoekt Genius Recruitment naar een enthousiaste collega, ter uitbreiding van het helpdesk team.

Als IT-partner levert deze ambitieuze organisatie hardware en software, desktopsupport, telefonie, Cloud diensten, back ups, netwerk beheer en advies. Het klantenbestand is zeer gevarieerd waardoor iedere dag andere uitdagingen biedt. De ene dag ben je bezig met het oplossen van storingen en beantwoord je binnenkomende calls van klanten op de helpdesk, de volgende dag voer je coördinerende taken uit en prioriteer en coördineer je binnenkomende tickets.

Als ICT Support Medewerker kom je te werken in een hecht team van 12 fte. Je zal worden begeleid, gecoacht en er zal voldoende training gegeven worden waardoor jij steeds meer verantwoordelijkheid krijgt.

Als organisatie ontwikkelen ze zich nog steeds iedere dag, daarom is het van belang dat ook jij je graag blijft ontwikkelen.

De werkzaamheden bestaan o.a. uit:

• De behoefte van de klant vertalen naar de praktijk, je ziet mogelijkheden tot verbetering

• Het oplossen van storingen, helpdesk activiteiten

• Prioriteren en coördineren van binnenkomende tickets (70+ klanten)

• Het registreren en oplossen van tickets in het support system (Autotask)

• Je draagt zorg voor de continuïteit, kwaliteit en feilloze werking van de technische infrastructuur bij klanten. Zowel op locatie als op afstand.

• Je bewaakt de status van gemelde problemen en de communicatie met de betreffende eindgebruiker.

Onze ideale kandidaat voldoet aan de onderstaande voorwaarden:

• Je hebt een HBO werk- en denkniveau met 2 jaar relevante werkervaring

• Je hebt een brede kennis en interesse op alle vlakken van het huidige IT-landschap

• Je hebt bij voorkeur veel ervaring met Windows systemen, Active directory etc.

• Je bent communicatief vaardig, zelfverzekerd en representatief

• Je bent flexibel, proactief, analytisch en je gaat een uitdaging niet uit de weg

• Je bent organisatiesensitief en kan goed luisteren

• MacOS of Windows, iOS of Android, het maakt jou niet uit

• Je bent objectief en weet daarnaar te handelen. Het belang van de klant staat hierbij voorop.

Wat bieden wij:

• Ontwikkeling & groei • Training on the job

• Een informele, plezierige werkomgeving

• 25 vakantiedagen

• Parkeergelegenheid

• Laptop

• Enthousiast, collegiaal team

• Pensioen

• Werkweek van 40 uur

• Salaris EUR 2200 – 2700 per maand

Lees verder