Accountmanager – Rotterdam

Introductie

Breng jij als Accountmanager sterke commerciële en leiderschapsvaardigheden evenals het vermogen op managementniveau relaties te ontwikkelen? Heb je begrip van Telecom, IT-dienstverlening of automatisering én affiniteit met marketing?

In verband met verdere groei binnen een innovatieve organisatie is Genius Recruitment op zoek naar een slimme, gedreven en resultaatgerichte

Accountmanager

Fulltime

Kantoor: Rotterdam

Jouw doel als Accountmanager is om de groei van bestaande Nederlandse en internationale klanten in onder andere de e-commerce, fashion, electronics en travel industrie te versnellen en de markt leidende positie van de organisatie te versterken. Je draagt bij aan de ontwikkeling van de business en hebt regelmatig contact met partners zoals telecom carriers en communicatieplatform leveranciers.

Je verdiept op het juiste niveau relaties op basis van kennis en inhoud. Je bouwt langdurige klantrelaties op en bent graag met ze in dialoog zodat de klanten jou en de organisatie ervaren als hun favoriete strategisch adviseur en vertrouwde partner met een hoge kwaliteit aan service.

Wat ga je nog meer doen?

• Je bent verantwoordelijk voor de jaarlijkse accountplannen, periodieke budgettering, prognoses en klanttevredenheid. Kwaliteit staat hoog in het vaandel.

• Samen met het commerciële team organiseer je wekelijkse sales/follow up calls en coördineer je voortkomende werkzaamheden.

• Je ondersteunt je team bij het verder uitbouwen van uitstekende relaties met bestaande klanten op alle niveaus.

• Je pakt met plezier de leiding in het spotten en realiseren van kansen, het pitchen van oplossingen en sluiten van nieuwe deals bij (bestaande) klanten.

• Je werkt nauw samen met je marketing collega in het bedenken van creatieve oplossingen om je doelgroep te bereiken (omnichannel, paid media, nieuwsbrieven, social media, white papers etc.).

• Je bent intrinsiek gemotiveerd om op je beste kunnen te presteren en je collega’s uit te dagen door uitstekend zakelijk inzicht te combineren met een groot probleemoplossend vermogen.

Wat breng je mee?

• Bewezen trackrecord in het opbouwen en onderhouden van (senior) klantrelaties met uitstekende netwerkvaardigheden (B2B omgeving).

• Ervaring in de wereld van Customer Service. Je hebt begrip van telecom, IT-dienstverlening of automatisering en affiniteit met techniek en marketing.

• Je hebt een scherp oog voor cross-sell, samenwerkingsmogelijkheden en innovatieve oplossingen die de organisatie voorsprong geeft in de markt.

• Conceptueel denkvermogen waarmee je klanten en je team inspireert.

• Je hebt analytische vaardigheden om je op basis van research, feiten en cijfers te verdiepen in de klanten, hun behoeftes en de kansen in te schatten en om te zetten in een win-win.

• Gedegen accountmanagement ervaring inclusief het bouwen en beheren van pricing en commerciële posities.

• Sterke communicatie- en presentatievaardigheden in het Nederlands en Engels.

Wat bieden wij jou?

• EUR 3600 – 5000 bruto maandsalaris op basis van 40 uur

• Winstdeling en bonusregeling

• 27 vakantiedagen

• Leaseauto, laptop, telefoon

• Pensioenregeling (50% eigen bijdragen) + weduwen en wezenpensioen (100% vergoed)

• In deze functie start je met een reeds goed opgebouwd klantenportfolio met toonaangevende merken

• Flexibiliteit & vrijheid

• Een internationale werkomgeving binnen een schaalbaar en bewezen succesvol bedrijf

• Werken binnen een hecht team met veel respect voor elkaar. Samen staan we sterk in het realiseren van ambities en doelen.

Lees verder

Commercieel Medewerker Binnendienst – Badhoevedorp

Introductie

Ben je op zoek naar een functie als Commercieel Medewerker Binnendienst waar je je administratieve en customer service talenten in kan zetten? Fungeer jij als een echte spin in het web die het verschil weet te maken voor klanten en collega’s?

Ter uitbreiding van een dynamisch, betrokken team hebben wij momenteel een uitdagende, afwisselende vacature bij een internationale organisatie in Badhoevedorp.

Commercieel Medewerker Binnendienst

Fulltime of parttime

Als Commercieel Medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor (internationale) klanten en ondersteun en ontzorg je het team van Product Managers. Je begeleid en adviseert de klant in het gehele verkoopproces, van offerte tot aan de facturatie. Je stelt offertes op, je bent verantwoordelijk voor de orderverwerking en je signaleert commerciële mogelijkheden (geen koude acquisitie). Dit doe je niet alleen. Dit doe je samen met een team van 10 enthousiaste en gedreven collega’s van de binnendienst.

Jouw werkzaamheden:

• Afhandeling van in-en verkooporders, marge bewaking en controle facturen

• Voorraad beheer, inkopen en een nauwe samenwerking met leveranciers onderhouden

• Offertes uitbrengen, herhalingsorders initiëren/signaleren

• Ondersteunen Product Managers

• Klanten adviseren en vragen beantwoorden zowel telefonisch als via de mail

Jouw profiel:

• MBO werk-en denkniveau

• Bij voorkeur minimaal 1-2 jaar ervaring in soortgelijke functie bij een handels -en/of distributiebedrijf.

• Uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal.

• Klantgericht, commerciële vaardigheden en de drive om je te blijven ontwikkelen.

• Goede kennis Microsoft Office en ervaring met Exact.

• Je bent fulltime beschikbaar (ma-vrij).

De arbeidsvoorwaarden:

Als Commercieel Medewerker kom je terecht in een succesvolle internationale organisatie met een informele werkcultuur. Je start met een 1-jarig contract met uitzicht op een vast dienstverband.

• Salaris: EUR 2400 – 3000 bruto per maand (afhankelijk ervaring)

• Eindejaarsuitkering (bonus)

• 25 vakantiedagen + 3 roostervrije dagen

• Goed pensioen (3% eigen bijdrage)

• Reiskostenvergoeding

• Mogelijkheid tot het volgen van een relevante opleiding/cursus

• Gratis parkeren

• Jaarlijkse uitjes Ook heb je enige flexibiliteit in het kiezen van je werktijden. Ben je een vroege vogel dan kan je om 8 uur starten, heb je wat meer tijd nodig om op te starten, dan begin je om 9 uur.

Lees verder

Junior System Engineer – Rotterdam

Introductie

Nieuwsgierig, oplossingsgericht, ambitieus, leergierig en interesse in telecom? Ben jij klaar voor een vervolgstap in je carrière waar je jezelf kan ontwikkelen en doorgroeien in de rol van System Engineer?

In deze rol word jij de specialist wat betreft voice netwerken, applicaties en implementaties.

Ben je een kei in het analyseren en oplossen van problemen en ben je servicegericht?

Ter uitbreiding van het Operations team zijn wij op zoek naar een


Junior System Engineer

Rotterdam, fulltime


Als System Engineer zorg je voor de continuïteit van applicaties. Na een gedegen inwerkperiode ben je de ‘alles kunner’ en de ‘alles kenner’ van de producten en oplossingen. Denk hierbij aan: routeringsplatform voor inkomende calls, omni channel platform, IVR, SIP-Trunks. In deze rol ben je de technisch specialist en adviseur van de producten, systemen en netwerken. Jij weet wat elke functionaliteit doet en zo ben je in staat oplossingen optimaal in te zetten voor de klanten. Dit doe je samen met een gedreven, professioneel team en de CTO.


Wat ga je doen?

• Configureren van diensten en het beheren van verschillende voice netwerken en applicaties.

• Het bouwen en inrichten, configureren, wijzigen en beheren van verschillende applicaties binnen het telefonie platform.

• Documentatie opstellen waaronder processen, procedures en te leveren diensten.

• Verwerken van (2e lijns) support aanvragen van klanten, leveranciers en collega’s.

• Technisch aanspreekpunt bij projecten, beide intern en extern.

• Proactief volg je de ontwikkelingen in de markt en analyseert welke eventueel interessant zijn.


Wat vragen we van jou?

• Afgeronde MBO 4 ICT-opleiding.

• Enige kennis van Linux of Windows, jij weet de weg te vinden naar de oplossing.

• Ervaring en kennis van systemen zoals XCALLY, PortaOne, Avaya en/of 3CX is een pré maar absoluut geen must. Hierin word je opgeleid.

• Bijvoorkeur 1 jaar relevante werkervaring als bijvoorbeeld een Junior Technisch Applicatiebeheerder of Junior System Engineer in een vergelijkbare branche.

• Fantastische customer service skills & affiniteit met of interesse in Telecom.

• Goede beheersing van de Nederlandse taal.

• Talenten: houdt van ambitie & uitdaging, dienstverlenend, ondernemend, oplossingsgericht, leergierig, ambitieus.


Wat bieden wij jou?

• Een stabiele werkomgeving binnen een gevestigde, succesvolle en groeiende organisatie. Informele werksfeer.

• Ontwikkelingsmogelijkheden binnen je rol en ruimte voor eigen initiatief en verantwoordelijkheid.

• Voor de ontspanning kan je een balletje slaan (tafeltennis) of jezelf even laten gaan op de racebaan.

• Werken met ‘state-of-the-art” tooling.

• Bruto maandsalaris EUR 2500 – 3500 (afhankelijk ervaring).

• 27 vakantiedagen.

• Pensioenregeling (eigen bijdrage 50%) plus weduwe en wezenpensioen (100%).

• Winstdeling & bonusregeling.

• Een lekkere afwisselende lunch en een goed gevulde koelkast.

• Modern kantoor met parkeergelegenheid (lastiger te bereiken met OV).

Lees verder

ICT Support Medewerker – Badhoevedorp

Introductie

ICT Support Medewerker

Voor een dynamisch, groeiend, allround IT-bedrijf zoekt Genius Recruitment naar een enthousiaste collega, ter uitbreiding van het helpdesk team.

Als IT-partner levert deze ambitieuze organisatie hardware en software, desktopsupport, telefonie, Cloud diensten, back ups, netwerk beheer en advies. Het klantenbestand is zeer gevarieerd waardoor iedere dag andere uitdagingen biedt. De ene dag ben je bezig met het oplossen van storingen en beantwoord je binnenkomende calls van klanten op de helpdesk, de volgende dag voer je coördinerende taken uit en prioriteer en coördineer je binnenkomende tickets.

Als ICT Support Medewerker kom je te werken in een hecht team van 12 fte. Je zal worden begeleid, gecoacht en er zal voldoende training gegeven worden waardoor jij steeds meer verantwoordelijkheid krijgt.

Als organisatie ontwikkelen ze zich nog steeds iedere dag, daarom is het van belang dat ook jij je graag blijft ontwikkelen.

De werkzaamheden bestaan o.a. uit:

• De behoefte van de klant vertalen naar de praktijk, je ziet mogelijkheden tot verbetering

• Het oplossen van storingen, helpdesk activiteiten

• Prioriteren en coördineren van binnenkomende tickets (70+ klanten)

• Het registreren en oplossen van tickets in het support system (Autotask)

• Je draagt zorg voor de continuïteit, kwaliteit en feilloze werking van de technische infrastructuur bij klanten. Zowel op locatie als op afstand.

• Je bewaakt de status van gemelde problemen en de communicatie met de betreffende eindgebruiker.

Onze ideale kandidaat voldoet aan de onderstaande voorwaarden:

• Je hebt een HBO werk- en denkniveau met 2 jaar relevante werkervaring

• Je hebt een brede kennis en interesse op alle vlakken van het huidige IT-landschap

• Je hebt bij voorkeur veel ervaring met Windows systemen, Active directory etc.

• Je bent communicatief vaardig, zelfverzekerd en representatief

• Je bent flexibel, proactief, analytisch en je gaat een uitdaging niet uit de weg

• Je bent organisatiesensitief en kan goed luisteren

• MacOS of Windows, iOS of Android, het maakt jou niet uit

• Je bent objectief en weet daarnaar te handelen. Het belang van de klant staat hierbij voorop.

Wat bieden wij:

• Ontwikkeling & groei • Training on the job

• Een informele, plezierige werkomgeving

• 25 vakantiedagen

• Parkeergelegenheid

• Laptop

• Enthousiast, collegiaal team

• Pensioen

• Werkweek van 40 uur

• Salaris EUR 2200 – 2700 per maand

Lees verder

Customer Service Representative German Speaking – Rotterdam

Introductie

Do you always put your customers first? Do you thrive in a busy environment providing excellent customer service at all times? Are you commercially oriented and ready for a new challenge within a growing International company?

Due to expansion of the team we are looking for a German speaking Customer Service Representative for the offices in the Rotterdam region.

In this role you are part of a vibrant team and work closely with your colleagues from different departments including Marketing, Logistics, Finance and E-commerce. As a Customer Service Representative for the German speaking clients you inform and advise clients with queries and requests both by phone and mail. You will be responsible for incoming order and questions with regards to stock, prices and the assortment. With your creative mindset and problem-solving skills you will put your customer first at all times, and offer them alternatives and solutions where possible.

Duties include:

• First point of contact for the clients, both internally and externally

• Providing excellent customer support

• Processing and handling customer orders in JDE

• Carrying out operational checks

• Coordination delivery and logistics

• Assisting the Account Managers with sales preparation

• Upselling

Skills & experience:

• Fluent in German & English or German & Dutch

• Minimum 3 years customer service experience

• Strong communication and problem-solving skills

• Commercially aware and eye for detail

• Ability to calculate prices, discounts, interest rates and percentages.

• Educated to at least MBO+ level

• Strong user MS Office

On offer:

• Room for personal development

• Informal working environment

• Free gym on site

• Pension scheme

• Staff discount

• 25 days holiday

Lees verder

Sales Executive – Dordrecht

Introductie


Je sales talenten inzetten, leren, verbeteren en optimaliseren. Een grote uitdaging voor een commercieel talent die energie krijgt van het onderhouden en uitbouwen van relaties. Met jouw passie en flair voor Learning & Development weet jij nieuwe klanten aan deze organisatie te binden.


Sales Executive (uitbreiding functie)

Dordrecht

Fulltime 40 uur (32 uur in overleg)


Het onderhouden van bestaande klanten en het actief op zoek gaan naar nieuwe klanten is jouw dagelijkse focus. Je biedt oplossingen voor de interne problemen op het gebied van organisatorische vraagstukken en leren en ontwikkelen. Het ene moment biedt je advies over het opzetten van opleidingscurricula, het laten uitvoeren van talent management analyse trajecten of het onderzoeken en aanbieden hoe de beste bijdrage kan worden geleverd in het behalen van bedrijfsdoelstellingen middels diverse leeroplossingen die de organisatie biedt.

Doordat jij een gelijkwaardige gesprekspartner bent voor prospects en bestaande klanten sluit je de beste deals. Je signaleert kansen en anticipeert erop. Je werkt nauw samen met jouw sales collega’s, en het team van accountmanagers als het gaat om de klantbewerking. Je bouwt je eigen netwerk op o.a. door je aan te sluiten bij verschillende netwerkorganisaties en door je eigen zichtbaarheid te vergroten (bijvoorbeeld op social media).


Je neemt initiatief bij het:

 opstellen van een jaarlijks sales plan

 actief benaderen en bezoeken van klanten en acquisitie (waar nodig)

 coördineren van offertes en het opstellen van SOW’s (statement of work)

 aandragen van oplossingen

 meedenken ontwikkelen unieke producten en diensten voor de organisatie


Wij bieden:

 een fulltime functie voor 40 uur per week (32 uur in overleg)

 standplaats: Dordrecht, maar het wordt ook vanuit huis gewerkt

 een bruto maandsalaris in de range van EUR 4100 – 4600

 leaseauto

 team bonus

 pensioenregeling

 24 vakantiedagen met de mogelijkheid bij te kopen


Jouw ervaring & talenten:

 relevante afgeronde HBO opleiding

 aantoonbare kennis en ervaring in de wereld van Learning & Development (harde eis). Bijvoorbeeld binnen een trainingsbureau of onderwijsinstituut.

 minimaal 2 jaar commerciële ervaring

 affiniteit met techniek, voorkeur binnen automotive

 uitstekende ervaring van de Nederlandse en Engelse taal in woord & geschrift. Als je nog Duits en/of Frans spreekt is dat fantastisch.

 competenties: klantgerichtheid, commercieel vermogen, durf, luisteren, ondernemerschap, overtuigingskracht

Een talent assessment maakt deel uit van de werving & selectie procedure.

Lees verder

Learning & Development Specialist – Dordrecht

Introductie


Heb jij het in je om mensen het beste uit zichzelf te laten halen en is het overdragen van kennis je tweede natuur? Learning & Development, ontwikkelen van technische trainingen en kennis overdragen lopen als een rode draad door jouw carrière.


Learning & Development Specialist

Dordrecht

Fulltime 40 uur (32 uur in overleg)


Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen en verzorgen van vele verschillende technische (vnl. automotive) trainingen, zowel klassikaal, als virtueel en via e-learning. Je krijgt veel energie als je merkt dat de deelnemers veel nieuwe kennis opdoen, die ze graag in de praktijk willen toepassen. Met jouw didactische vaardigheid en creatieve vermogen bouw je mee aan het opstellen van diverse curricula zodat men gerichter kan inspelen op de behoefte van de klant.

Jij zorgt ervoor dat de trainingen voorzien zijn van alle benodigde leerhulpmiddelen en het juiste trainingsmateriaal. Het is jouw tweede natuur om kennis op de meest didactische en educatieve wijze over te brengen. Alles draait momenteel veel om Virtuele Classroom Trainingen; vlot presenteren voor een camera en inzicht hebben in diverse media-apparatuur zijn voor jou dan ook geen probleem.


Je neemt initiatief bij het:

• Ontwikkelen van technische trainingen (maatwerk)

• Presenteren via verschillende platformen

• Mee helpen ontwikkelen aanverwante technische branches of technisch onderwijs


Wij bieden:

• Een fulltime functie voor 40 uur per week (32 uur in overleg)

• Standplaats Dordrecht, maar er wordt ook vanuit huis gewerkt

• Een bruto maandsalaris in de range van EUR 3000 – 3600 (afhankelijk ervaring en achtergrond)

• Reiskostenvergoeding

• Pensioenregeling

• 24 vakantiedagen met de mogelijkheid om bij te kopen


Jouw ervaring en talenten:

• HBO werk- en denkniveau; relevantie opleiding bv. Opleidings- of Onderwijskunde

• Je hebt relevante werkervaring in het werkveld van Learning & Development

• Je hebt aantoonbare (auto)technische kennis en ervaring

• Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden zowel in het Nederlands als het Engels

• Je hebt kennis van groepsdynamiek, opstellen van lesdoelen en kent didactische modellen

• Je bent in het bezit van rijbewijs B en bereid om (indien nodig) te reizen

• Competenties: ambitie, inlevingsvermogen, innoverend vermogen, organisatiesensitiviteit en vakgerichtheid

Een talent assessment is onderdeel van de werving & selectie procedure

Lees verder