Marketeer – Uithoorn

Introductie

Word jij als marketeer niet enthousiast van steeds hetzelfde trucje herhalen maar ben je op zoek naar de vrijheid om zelf te ontdekken wat wel en niet werkt? Zie je jezelf in een allround marketing rol waar je de mogelijkheid krijgt om alle aspecten van het marketing vak eigen te maken?

Bij deze MKB organisatie kom je als Marketeer een klein maar veelzijdig marketing team versterken en bewijzen dat jij het verschil kan maken. Breng jij een gezonde dosis zelfstandigheid en nieuwsgierigheid? Solliciteer vandaag nog!


Marketeer

Uithoorn

Fulltime (38 uur)


In deze afwisselende functie ben jij o.a. verantwoordelijk voor het creëren van content voor en het managen van social media kanalen, creëren van brochures, persberichten, het beheren van websites, marktonderzoek, adviseren consumenten en organiseren van beurzen en interne producttrainingen.


In het kort ga je:

• Assisteren bij productmanagement

• Monitoren, verwerken en analyseren van marktontwikkelingen (en hierop in spelen!) • Het beheer van social mediakanalen (van content creatie tot analyse)

• Verzorgen, vertalen en/of verbeteren van brochures, POS materiaal, persberichten, webteksten, dealer portalen en eventmarketing communicatie

• Beantwoorden van marketing-en product gerelateerde vragen van collega’s en klanten


Wat bieden wij jou?

• Bruto maandsalaris EUR 2500 – 3500

• Mogelijkheid en de kans jezelf te ontwikkelen

• Mogelijkheid tot het volgen van trainingen

• Bonus (afhankelijk commerciële prestatie organisatie)

• Pensioenregeling

• 25 vakantiedagen

• Een plezierige, informele werksfeer


Wat breng je mee?

• HBO werk-en denkniveau

• 1-2 jaar marketingervaring

• Kennis van Excel, Word. Ervaring met Indesign en Photoshop is een pré 

• Je bent communicatief sterk, zowel in het Nederlands en het Engels

• Breng je kennis van de Duitse of Franse taal dan score je bonuspunten

• Talenten: probleemoplossend vermogen, doelgericht, servicegericht, creatief, zelfstandig

Lees verder

Startersfunctie Marketeer – Uithoorn

Introductie

Heb je volop genoten van een heerlijk zomer met je HBO diploma vers in de pocket, en ben je nu klaar voor je eerste echte marketing baan? Dan past deze startersfunctie als Marketeer misschien precies in jouw straatje.

Een functie waarin je snel leert, de mogelijkheid krijgt je breed te ontwikkelen op het marketingvlak en te ontdekken wat je echt leuk vindt.

Ben je hongerig naar kennis, resultaat gedreven, zie je snel het grote plaatje en ga je graag een uitdaging aan? Solliciteer vandaag nog!


Startersfunctie Marketeer

Uithoorn

Fulltime (38 uur)


In deze afwisselende functie biedt je o.a. ondersteuning met het creëren van content voor en het managen van social media kanalen, creëren van brochures, persberichten, het beheren van websites, marktonderzoek, adviseren consumenten en organiseren van beurzen en interne producttrainingen.


In het kort ga je:

• Assisteren bij productmanagement

• Monitoren, verwerken en analyseren van marktontwikkelingen (en hierop in spelen!)

• Het beheer van social mediakanalen (van content creatie tot analyse)

• Verzorgen, vertalen en/of verbeteren van brochures, POS materiaal, persberichten, webteksten, dealer portalen en eventmarketing communicatie

• Beantwoorden van marketing-en product gerelateerde vragen van collega’s en klanten


Wat bieden wij jou?

• Bruto maandsalaris EUR 2100 – 2400

• Mogelijkheid en de kans jezelf te ontwikkelen

• Mogelijkheid tot het volgen van trainingen

• Bonus (afhankelijk commerciële prestatie organisatie)

• Pensioenregeling

• 25 vakantiedagen

• Een plezierige, informele werksfeer


Wat breng je mee?

• Een afgeronde HBO opleiding

• Kennis van Excel, Word. Affiniteit met Indesign en Photoshop is een pré

• Je bent communicatief sterk, zowel in het Nederlands en het Engels

• Breng je kennis van de Duitse of Franse taal dan score je bonuspunten

• Talenten: probleemoplossend vermogen, doelgericht, servicegericht, creatief, zelfstandig

Lees verder

Commercieel Medewerker Binnendienst – Badhoevedorp

Introductie

Ben je op zoek naar een functie als Commercieel Medewerker Binnendienst waar je je administratieve en customer service talenten in kan zetten? Fungeer jij als een echte spin in het web die het verschil weet te maken voor klanten en collega’s?

Ter uitbreiding van een dynamisch, betrokken team hebben wij momenteel een uitdagende, afwisselende vacature bij een internationale organisatie in Badhoevedorp.

Commercieel Medewerker Binnendienst

Fulltime of parttime 

Als Commercieel Medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor (internationale) klanten en ondersteun en ontzorg je het team van Product Managers. Je begeleid en adviseert de klant in het gehele verkoopproces, van offerte tot aan de facturatie. Je stelt offertes op, je bent verantwoordelijk voor de orderverwerking en je signaleert commerciële mogelijkheden (geen koude acquisitie). Dit doe je niet alleen. Dit doe je samen met een team van 10 enthousiaste en gedreven collega’s van de binnendienst.

Jouw werkzaamheden:

• Afhandeling van in-en verkooporders, marge bewaking en controle facturen

• Voorraad beheer, inkopen en een nauwe samenwerking met leveranciers onderhouden

• Offertes uitbrengen, herhalingsorders initiëren/signaleren

• Ondersteunen Product Managers

• Klanten adviseren en vragen beantwoorden zowel telefonisch als via de mail

Jouw profiel:

• MBO werk-en denkniveau

• Bij voorkeur minimaal 1-2 jaar ervaring in soortgelijke functie bij een handels -en/of distributiebedrijf.

• Uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal.

• Klantgericht, commerciële vaardigheden en de drive om je te blijven ontwikkelen.

• Goede kennis Microsoft Office en ervaring met Exact.

• Je bent fulltime beschikbaar (ma-vrij).

De arbeidsvoorwaarden:

Als Commercieel Medewerker kom je terecht in een succesvolle internationale organisatie met een informele werkcultuur. Je start met een 1-jarig contract met uitzicht op een vast dienstverband.

• Salaris: EUR 2400 – 3000 bruto per maand (afhankelijk ervaring)

• Eindejaarsuitkering (bonus)

• 25 vakantiedagen + 3 roostervrije dagen

• Goed pensioen (3% eigen bijdrage)

• Reiskostenvergoeding

• Mogelijkheid tot het volgen van een relevante opleiding/cursus

• Gratis parkeren

• Jaarlijkse uitjes Ook heb je enige flexibiliteit in het kiezen van je werktijden. Ben je een vroege vogel dan kan je om 8 uur starten, heb je wat meer tijd nodig om op te starten, dan begin je om 9 uur.

Lees verder

ICT Support Medewerker – Badhoevedorp

Introductie

ICT Support Medewerker

Voor een dynamisch, groeiend, allround IT-bedrijf zoekt Genius Recruitment naar een enthousiaste collega, ter uitbreiding van het helpdesk team.

Als IT-partner levert deze ambitieuze organisatie hardware en software, desktopsupport, telefonie, Cloud diensten, back ups, netwerk beheer en advies. Het klantenbestand is zeer gevarieerd waardoor iedere dag andere uitdagingen biedt. De ene dag ben je bezig met het oplossen van storingen en beantwoord je binnenkomende calls van klanten op de helpdesk, de volgende dag voer je coördinerende taken uit en prioriteer en coördineer je binnenkomende tickets.

Als ICT Support Medewerker kom je te werken in een hecht team van 12 fte. Je zal worden begeleid, gecoacht en er zal voldoende training gegeven worden waardoor jij steeds meer verantwoordelijkheid krijgt.

Als organisatie ontwikkelen ze zich nog steeds iedere dag, daarom is het van belang dat ook jij je graag blijft ontwikkelen.

De werkzaamheden bestaan o.a. uit:

• De behoefte van de klant vertalen naar de praktijk, je ziet mogelijkheden tot verbetering

• Het oplossen van storingen, helpdesk activiteiten

• Prioriteren en coördineren van binnenkomende tickets (70+ klanten)

• Het registreren en oplossen van tickets in het support system (Autotask)

• Je draagt zorg voor de continuïteit, kwaliteit en feilloze werking van de technische infrastructuur bij klanten. Zowel op locatie als op afstand.

• Je bewaakt de status van gemelde problemen en de communicatie met de betreffende eindgebruiker.

Onze ideale kandidaat voldoet aan de onderstaande voorwaarden:

• Je hebt een HBO werk- en denkniveau met 2 jaar relevante werkervaring

• Je hebt een brede kennis en interesse op alle vlakken van het huidige IT-landschap

• Je hebt bij voorkeur veel ervaring met Windows systemen, Active directory etc.

• Je bent communicatief vaardig, zelfverzekerd en representatief

• Je bent flexibel, proactief, analytisch en je gaat een uitdaging niet uit de weg

• Je bent organisatiesensitief en kan goed luisteren

• MacOS of Windows, iOS of Android, het maakt jou niet uit

• Je bent objectief en weet daarnaar te handelen. Het belang van de klant staat hierbij voorop.

Wat bieden wij:

• Ontwikkeling & groei • Training on the job

• Een informele, plezierige werkomgeving

• 25 vakantiedagen

• Parkeergelegenheid

• Laptop

• Enthousiast, collegiaal team

• Pensioen

• Werkweek van 40 uur

• Salaris EUR 2200 – 2700 per maand

Lees verder