Customer Service Medewerker – Rotterdam

Introductie

Ben je op zoek naar een afwisselende functie als Service professional en ben jij een kei in het bijhouden van de administratie. Ben je oplossingsgericht, kwaliteit gedreven en vind je het leuk om constant bij te leren? Je voelt je thuis in een ondersteunende, service verlenende rol en je biedt proactief hulp aan klanten en je collega’s.

Voor een succesvolle, groeiende organisatie in Rotterdam zoeken wij een enthousiaste gedreven collega die het team komt versterken.

Service Medewerker

Rotterdam | parttime 32 uur

Als Service Medewerker ben jij de contactpersoon voor onze klanten (internationale klantenservicecentra) en zorg je voor een geweldige klant ervaring. Je helpt klanten door het beantwoorden van vragen en het oplossen van (technische)problemen, zowel telefonisch als via de mail. Je draagt oplossingen aan en waar nodig escaleer je zaken naar IT of je schakelt een expert in. Verder ben je verantwoordelijk voor een accurate planning en administratie. In deze rol ligt de focus meer op kwaliteit dan op kwantiteit.

Wat ga je doen?

• Je bent verantwoordelijk voor de technische en administratieve afhandeling van inkomende calls en e-mails/opdrachten van de klanten.

• Je verkrijgt inzichten in de klant vragen en wensen en lost deze op, of escaleert deze naar een expert (infrastructuur, telefoonnummers, routeringen en overbelasting van telefoonlijnen).

• Je activeert en configureert (telefoon)diensten.

• Coördineren van diverse administratieve werkzaamheden binnen het accountteam, inclusief het opstellen van offertes.

• Je bent verantwoordelijk voor de onboarding van nieuwe klanten.

Wat kan je verwachten?

• Werken met state-of-the- art tooling en ‘on the job’ training.

• Ruimte voor eigen initiatief en verantwoordelijkheid.

• Opleiding en doorgroeimogelijkheden. • Bruto maandsalaris EUR 3200 – 4000 (op basis van 40 uur).

• 27 vakantiedagen.

• Pensioenregeling (50% eigen bijdrage) en een weduwe- en wezenpensioen (100% vergoed).

• Een plek in een moderne kantooromgeving binnen een succesvolle, groeiende organisatie.

• Gevarieerde lunch en een goed gevulde koelkast. • Tafeltennistafel om de brain af en toe te resetten.

Wat vragen wij van jou?

• HBO werk- en denkniveau.

• Werkervaring binnen een soortgelijke functie (zakelijke IT-dienstverlening/Telecom is een pre).

• Je bent administratief sterk en je gaat georganiseerd en gestructureerd te werk.

• Affiniteit met computers en webapplicaties is een pre.

• Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift.

• Je hebt een proactieve houding en durft initiatief te tonen. • Je kan goed luisteren en je inlevingsvermogen is hoog.

• Kwaliteit staat bij jou hoog in het vaandel en je kan goed prioriteren.

• Competenties: Je hebt een probleemoplossend vermogen, je zit hoog in je energie en bent actiegericht, je pakt graag je verantwoordelijkheid en je toont leiderschap. Daarnaast ben je actie-en resultaatgericht.

Lees verder

Accountmanager – Rotterdam

Introductie

Breng jij als Accountmanager sterke commerciële en leiderschapsvaardigheden evenals het vermogen op managementniveau relaties te ontwikkelen? Heb je begrip van Telecom, IT-dienstverlening of automatisering én affiniteit met marketing?

In verband met verdere groei binnen een innovatieve organisatie is Genius Recruitment op zoek naar een slimme, gedreven en resultaatgerichte

Accountmanager

Fulltime

Kantoor: Rotterdam

Jouw doel als Accountmanager is om de groei van bestaande Nederlandse en internationale klanten in onder andere de e-commerce, fashion, electronics en travel industrie te versnellen en de markt leidende positie van de organisatie te versterken. Je draagt bij aan de ontwikkeling van de business en hebt regelmatig contact met partners zoals telecom carriers en communicatieplatform leveranciers.

Je verdiept op het juiste niveau relaties op basis van kennis en inhoud. Je bouwt langdurige klantrelaties op en bent graag met ze in dialoog zodat de klanten jou en de organisatie ervaren als hun favoriete strategisch adviseur en vertrouwde partner met een hoge kwaliteit aan service.

Wat ga je nog meer doen?

• Je bent verantwoordelijk voor de jaarlijkse accountplannen, periodieke budgettering, prognoses en klanttevredenheid. Kwaliteit staat hoog in het vaandel.

• Samen met het commerciële team organiseer je wekelijkse sales/follow up calls en coördineer je voortkomende werkzaamheden.

• Je ondersteunt je team bij het verder uitbouwen van uitstekende relaties met bestaande klanten op alle niveaus.

• Je pakt met plezier de leiding in het spotten en realiseren van kansen, het pitchen van oplossingen en sluiten van nieuwe deals bij (bestaande) klanten.

• Je werkt nauw samen met je marketing collega in het bedenken van creatieve oplossingen om je doelgroep te bereiken (omnichannel, paid media, nieuwsbrieven, social media, white papers etc.).

• Je bent intrinsiek gemotiveerd om op je beste kunnen te presteren en je collega’s uit te dagen door uitstekend zakelijk inzicht te combineren met een groot probleemoplossend vermogen.

Wat breng je mee?

• Bewezen trackrecord in het opbouwen en onderhouden van (senior) klantrelaties met uitstekende netwerkvaardigheden (B2B omgeving).

• Ervaring in de wereld van Customer Service. Je hebt begrip van telecom, IT-dienstverlening of automatisering en affiniteit met techniek en marketing.

• Je hebt een scherp oog voor cross-sell, samenwerkingsmogelijkheden en innovatieve oplossingen die de organisatie voorsprong geeft in de markt.

• Conceptueel denkvermogen waarmee je klanten en je team inspireert.

• Je hebt analytische vaardigheden om je op basis van research, feiten en cijfers te verdiepen in de klanten, hun behoeftes en de kansen in te schatten en om te zetten in een win-win.

• Gedegen accountmanagement ervaring inclusief het bouwen en beheren van pricing en commerciële posities.

• Sterke communicatie- en presentatievaardigheden in het Nederlands en Engels.

Wat bieden wij jou?

• EUR 3600 – 5000 bruto maandsalaris op basis van 40 uur

• Winstdeling en bonusregeling

• 27 vakantiedagen

• Leaseauto, laptop, telefoon

• Pensioenregeling (50% eigen bijdragen) + weduwen en wezenpensioen (100% vergoed)

• In deze functie start je met een reeds goed opgebouwd klantenportfolio met toonaangevende merken

• Flexibiliteit & vrijheid

• Een internationale werkomgeving binnen een schaalbaar en bewezen succesvol bedrijf

• Werken binnen een hecht team met veel respect voor elkaar. Samen staan we sterk in het realiseren van ambities en doelen.

Lees verder

Implementatie Consultant (Contact Centers) – Rotterdam

Introductie

Gaat jouw hart sneller kloppen van technische innovaties? Krijg je energie van het werken met klanten en ben je altijd op zoek naar verbetering? Wil jij graag onderdeel zijn van een ondernemend dynamisch team waar niemand een uitdaging uit de weg gaat? Dan is deze functie iets voor jou!

Ter uitbreiding van ons team zijn we op zoek naar een enthousiaste, nieuwsgierige collega met de nodige software kennis die zich wil vastbijten in onze contact center softwarepakketten.


Implementatie Consultant Contact Centers

Kantoorlocatie: Rotterdam (hybride werken)

32-40 uur per week


Als Implementatie Consultant ben jij verantwoordelijk voor het configureren, realiseren en in gebruik nemen van de contact center software bij onze klanten. Het doel is om de klant met de inzet van deze nieuwe software efficiënter en succesvoller te laten werken. Je fungeert als projectleider bij de implementatie en neemt een adviserende rol als het gaat om de functionaliteit van systemen.

Wij zoeken een zelfstandige, spontane collega met een commerciële antenne. Jij bent in staat goed te luisteren en mee te denken wat de klant nodig heeft. Naast zelfstandig kunnen werken ben je ook enorm resultaat gedreven, ook een echte teamplayer en je vindt het leuk om samen met je collega’s te werken aan professionalisering en het implementeren van nieuwe ideeën/processen.


Hoe ziet je dag eruit als Implementatie Consultant?

Goedgehumeurd begin je je dag met een goede bak koffie. Vervolgens assisteer je de Accountmanagers bij het uitbrengen van offertes wat betreft vragen over de functionele aspecten. Je hebt een kick-off met een klant en verteld wat je actiepunten zijn de komende week en welke informatie jij nodig hebt om dit te realiseren. Na de gezamenlijke lunch ben je druk met het configureren en implementeren van de tooling voor verschillende klanten. Aan het einde van de dag sluit je af met het beantwoorden van hulpvragen van bestaande klanten.


Wat bieden we jou?

• EUR 4000– 5000 bruto maandsalaris op basis van 40 uur

• Winstdeling

• 27 vakantiedagen

• De mogelijkheid om hybride te werken

• Pensioenregeling (50% eigen bijdragen) + weduwen en wezenpensioen (100% vergoed)

• Voldoende opleidings- en doorgroeimogelijkheden

• Flexibiliteit & vrijheid

• Werken binnen een hecht team met veel respect voor elkaar. Samen staan we sterk in het realiseren van ambities en doelen.

• Een gezellige lunchtafel met wisselend buffet én een goed gevulde koelkast.


Wat breng je mee?

• Je bent in het bezit van een afgeronde HBO-opleiding in de richting van Business IT & Management, Informatica, Bedrijfskunde of aanverwante studie, aangevuld met technische ervaring/kennis.

• Je brengt minimaal 2 jaar ervaring als consultant met het implementeren van CRM of ERP systemen.

• Competenties: Klantgericht, probleemoplossend vermogen, resultaatgericht, kwaliteitsgericht en je brengt uitstekende planning en organisatie skills.

• Je beheerst zowel de Nederlandse als Engelse taal in woord en geschrift.

Lees verder

Junior System Engineer – Rotterdam

Introductie

Nieuwsgierig, oplossingsgericht, ambitieus, leergierig en interesse in telecom? Ben jij klaar voor een vervolgstap in je carrière waar je jezelf kan ontwikkelen en doorgroeien in de rol van System Engineer?

In deze rol word jij de specialist wat betreft voice netwerken, applicaties en implementaties.

Ben je een kei in het analyseren en oplossen van problemen en ben je servicegericht?

Ter uitbreiding van het Operations team zijn wij op zoek naar een


Junior System Engineer

Rotterdam, fulltime


Als System Engineer zorg je voor de continuïteit van applicaties. Na een gedegen inwerkperiode ben je de ‘alles kunner’ en de ‘alles kenner’ van de producten en oplossingen. Denk hierbij aan: routeringsplatform voor inkomende calls, omni channel platform, IVR, SIP-Trunks. In deze rol ben je de technisch specialist en adviseur van de producten, systemen en netwerken. Jij weet wat elke functionaliteit doet en zo ben je in staat oplossingen optimaal in te zetten voor de klanten. Dit doe je samen met een gedreven, professioneel team en de CTO.


Wat ga je doen?

• Configureren van diensten en het beheren van verschillende voice netwerken en applicaties.

• Het bouwen en inrichten, configureren, wijzigen en beheren van verschillende applicaties binnen het telefonie platform.

• Documentatie opstellen waaronder processen, procedures en te leveren diensten.

• Verwerken van (2e lijns) support aanvragen van klanten, leveranciers en collega’s.

• Technisch aanspreekpunt bij projecten, beide intern en extern.

• Proactief volg je de ontwikkelingen in de markt en analyseert welke eventueel interessant zijn.


Wat vragen we van jou?

• Afgeronde MBO 4 ICT-opleiding.

• Enige kennis van Linux of Windows, jij weet de weg te vinden naar de oplossing.

• Ervaring en kennis van systemen zoals XCALLY, PortaOne, Avaya en/of 3CX is een pré maar absoluut geen must. Hierin word je opgeleid.

• Bijvoorkeur 1 jaar relevante werkervaring als bijvoorbeeld een Junior Technisch Applicatiebeheerder of Junior System Engineer in een vergelijkbare branche.

• Fantastische customer service skills & affiniteit met of interesse in Telecom.

• Goede beheersing van de Nederlandse taal.

• Talenten: houdt van ambitie & uitdaging, dienstverlenend, ondernemend, oplossingsgericht, leergierig, ambitieus.


Wat bieden wij jou?

• Een stabiele werkomgeving binnen een gevestigde, succesvolle en groeiende organisatie. Informele werksfeer.

• Ontwikkelingsmogelijkheden binnen je rol en ruimte voor eigen initiatief en verantwoordelijkheid.

• Voor de ontspanning kan je een balletje slaan (tafeltennis) of jezelf even laten gaan op de racebaan.

• Werken met ‘state-of-the-art” tooling.

• Bruto maandsalaris EUR 2500 – 3500 (afhankelijk ervaring).

• 27 vakantiedagen.

• Pensioenregeling (eigen bijdrage 50%) plus weduwe en wezenpensioen (100%).

• Winstdeling & bonusregeling.

• Een lekkere afwisselende lunch en een goed gevulde koelkast.

• Modern kantoor met parkeergelegenheid (lastiger te bereiken met OV).

Lees verder

Customer Service Representative German Speaking – Rotterdam

Introductie

Do you always put your customers first? Do you thrive in a busy environment providing excellent customer service at all times? Are you commercially oriented and ready for a new challenge within a growing International company?

Due to expansion of the team we are looking for a German speaking Customer Service Representative for the offices in the Rotterdam region.

In this role you are part of a vibrant team and work closely with your colleagues from different departments including Marketing, Logistics, Finance and E-commerce. As a Customer Service Representative for the German speaking clients you inform and advise clients with queries and requests both by phone and mail. You will be responsible for incoming order and questions with regards to stock, prices and the assortment. With your creative mindset and problem-solving skills you will put your customer first at all times, and offer them alternatives and solutions where possible.

Duties include:

• First point of contact for the clients, both internally and externally

• Providing excellent customer support

• Processing and handling customer orders in JDE

• Carrying out operational checks

• Coordination delivery and logistics

• Assisting the Account Managers with sales preparation

• Upselling

Skills & experience:

• Fluent in German & English or German & Dutch

• Minimum 3 years customer service experience

• Strong communication and problem-solving skills

• Commercially aware and eye for detail

• Ability to calculate prices, discounts, interest rates and percentages.

• Educated to at least MBO+ level

• Strong user MS Office

On offer:

• Room for personal development

• Informal working environment

• Free gym on site

• Pension scheme

• Staff discount

• 25 days holiday

Lees verder